Angielski dla Scecjalistów

Business English Speaking Konwersacje

Miejsce na Twoja reklamę [ kontakt ]

Słownik specjalistyczny *
* wersja rozwojowa

Przykładowe dialogi: "Telephone service"

Przykładowe dialogi:

1.

Operator:BackKing Company. May I help you? (BackKing Company. W czym mogę pomóc?
Customer:I’d like to be connected with your customer service department. (Chciałbym połączyć się z działem obsługi klienta.)
Operator:Ok, please hold. (Ok, proszę poczekać.)
Customer: Thanks. (Dzięki)

2.

Customer:I'd like to have a phone installed, please. (Chciałbym założyć telefon)
Operator:May I have your name and address, please?
Customer:Sure. I am Mark Bell. B-E-L-L. My address is 23 Long Street, flat 20.
Operator:And your date of birth?
Customer:August 24, 1978.
Operator:May I have your Social Security Number, please? (Czy mogę prosić o Numer Ubezpieczenia Społecznego?)
Customer:Sure. My Social Security Number is 345-67-2213.
Operator:Thank you very much. The day for connection is next Saturday. Is that OK?
Customer:Yes, that’s fine. Thanks.
Operator:Have a nice day!

3.

Operator:BackKing Company. May I help you? (BackKing Company. W czym mogę pomóć?
Customer:I'd like to have my phone disconnected. (Chciałbym odłącz swój telefon)
Operator:May I ask why? (Czy można zapytać dlaczego)
Customer:Well, I'm moving to New York. (Przeprowadzam się do Nowego Yorku).
Operator:All right. May I have your phone number? (A zatem, czy mogę poprosić o numer telefonu?)
Customer:Sure. That’s 458264005.
Operator:Thank you. Now, when would you like it to be disconnected? (Dziękuję, a więc kiedy chciałby pan, aby odłączyć telefon?)
Customer:Tomorrow by 3:00 pm.
Dodano: 2008-12-09 19:09:20

ROZUMIEM Nasza strona używa pliki cookies aby umożliwić zakupy oraz wysoki standard obsługi.
Jeżeli nadal chcesz korzystać z serwisu, musisz wyrazić na to zgodę. Możesz również zmienić ustawienia dotyczące cookies.