Oferta reklamy

Szukasz klientów / pracowników? Nasza oferta na pewno Cię zainteresuje. Przeczytaj o naszym portalu i zareklamuj swoją firmę u nas. więcej »

English Tip

If you have noticed possible competitors in the area think twice. Perhaps you don't want have them. If so, move and search more over.

Jak rozweselić / pocieszyć po angielsku.

1. Cheer up!
Rozchmurz się! Głowa do góry!

2. Smile!
Uśmiech!

3. It's not the end of the world.
To nie jest koniec świata!

4. Worse things happen at sea.
Gorsze rzeczy się zdarzają!

5. Look on the bright side ...
Spójrz optymistycznie na … / Spróbuj dostrzec jasną stronę …

6. Practice makes perfect.
Trening czyni mistrza.

7. There are plenty more fish in the sea.
Świat nie kończy się na nim / niej. Nie ten (ta) to będzie inny (inna).

8. Lighten up!
Rozchmurz się!

9. There's no use crying over spilt milk.
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.


Dodano: 2013-07-14
Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób

Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Czytelnia

  • How to Cure Acne

    Again we are looking at homemade acne treatments that are out there for us all to try.

  • Know the Corporate Culture When Interviewing For a Job

    It is often said that going to party dressed wrong or inappropriately will not get you the date. So it is with seeking gainful employment through job interviews, interviewing and the whole interview, employment and career seeking game or procedure.

  • Advertising as a form of manipulating people

    With the growing number of mass media we are being dragged in a vague game with sales clerks. Unaware, we sit down by a negotiating table every day watching TV. Allured by vivid pictures that create a perfect world where everyone is happy, we fall for witty manipulative gimmicks. Although advertising does raise consumers’ awareness, its superior aim is still to stupefy consumers and trick them into buying.