Oferta reklamy

Szukasz klientów / pracowników? Nasza oferta na pewno Cię zainteresuje. Przeczytaj o naszym portalu i zareklamuj swoją firmę u nas. więcej »

English Tip

Providing a telephonic service obliges you to be fast enough to answer questions. Never let the telephone ring more than two or three times, customers hate waiting.

Language for handling complaints.

Jak poradzić sobie ze skargami. Oto kilka wyrażeń.

I’m sorry to hear that.
I was sorry to hear that ...
I fully understand.
I’ll do my best to sort it out.
Please accept my sincere apologies for ...
I apologise for the inconvenience.
I can assure you this will not happen again.
We are treating this matter seriously ...
I’ll do my best to have an answer within a week.
We made a mistake about ...


Dodano: 2009-01-30
Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób

Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Czytelnia