Słownictwo
General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej w księgowości
What accounting and tax software packages are you most familiar with.
Can you describe a typical day in your present job?
Describe the procedures you have for evaluating financial reports and proposals.
In which accounting and tax areas do you consider yourself to be a specialist.
How do you keep up to date with recent developments in your field.
Tell me about a time when you had to present to senior management a plan of action to solve a difficult financial problem?
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Welcome to Tokyo - Welcome to a New World
Tokyo is not a city for the hurried tourist making a quick stopover en route to other destinations in Japan. Tokyo comes as a real surprise to most travelers. Much more than a city, it is a completely different world. When visitors to Japan first arrive at Narita International Airport, they...
-
The Secrets That Negotiator Won`t Tell You - Part 1
Remember the time when the movie " The Negotiator" came blasting onto the big screen? You bet, it co-starred two of my all-time favourite movie heroes - Kevin Spacey & Samuel L. Jackson.
-
Advertising as a form of manipulating people
With the growing number of mass media we are being dragged in a vague game with sales clerks. Unaware, we sit down by a negotiating table every day watching TV. Allured by vivid pictures that create a perfect world where everyone is happy, we fall for witty manipulative gimmicks. Although advertising does raise consumers’ awareness, its superior aim is still to stupefy consumers and trick them into buying.