General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Question Tags
Question tags są to krótkie pytania dodane na końcu zdania, które odpowiadają polskiemu: prawda/nieprawdaż/czyż nie?
Jeżeli zdanie poprzedzające question tag jest twierdzące, to w zwrocie występuje przeczenie. Natomiast jeśli jest przeczące, w zwrocie nie ma przeczenia.
Przykłady:
I am helpful, aren`t I?
They like playing chess, don`t they?
You haven`t started a new course, have you?
She closed her shop, didn`t she?
Bob can`t cook, can he?
You would like a new dress, wouldn`t you?
Let`s try it, shall we?
Bring me some sugar, will you?
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Polscy lekarze w Europie
Szpitale i przychodnie w Europie wciąż szukają lekarzy z innych krajów. Najwięcej ofert pracy dla polskich lekarzy pochodzi z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Danii i Szwecji. Szczególnie poszukiwani są lekarze po specjalizacji: chirurdzy, pediatrzy, psychiatrzy oraz anestezjolodzy.
-
Reasons to Visit London
When you go to London, the best time is definitely during the Summer, because there is no cold or snow to make you feel chilly and miserable.
-
Advertising as a form of manipulating people
With the growing number of mass media we are being dragged in a vague game with sales clerks. Unaware, we sit down by a negotiating table every day watching TV. Allured by vivid pictures that create a perfect world where everyone is happy, we fall for witty manipulative gimmicks. Although advertising does raise consumers’ awareness, its superior aim is still to stupefy consumers and trick them into buying.