Oferta reklamy

Szukasz klientów / pracowników? Nasza oferta na pewno Cię zainteresuje. Przeczytaj o naszym portalu i zareklamuj swoją firmę u nas. więcej »

English Tip

When running e-business it's not a bad idea to get a blog. This shall make you recognized throughout the Internet. You will also provide some feedback, spread information, advertise products, and get along with employees and customers.

U fryzjera męskiego i u fryzjera damskiego

Przykładowe zwroty, które mogą stać się pomocne podczas wizyty u fryzjera.
U FRYZJERA MĘSKIEGO i U FRYZJERA DAMSKIEGO - AT THE BARBER’S and AT A LADIES’ HAIRDRESSER

It’s your turn now. Właśnie Pana/Pani kolej.

A shave or a hair-cut? Ostrzyc czy ogolić?

I’d like to have my hair cut. Proszę ostrzyc mi włosy.

I’d like a shave. Chcę się ogolić.

I’d like to have my moustache and beard trimmed. Proszę mi przystrzyc wąsy i brodę.

I want a perm. Proszę zrobić mi trwałą ondulację.

I’d like to make an appointment for a set. Chciałabym się umówić do uczesania.

How long do I have to wait? Jak długo muszę czekać?

I want my hair dyed. Chcę ufarbować włosy.


Dodano: 2010-09-25
Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób

Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Czytelnia

  • How to be polite in business?

    Showing politeness reflects a level of professionalism in business. Here are some tips for staying polite in a business world.

  • What are Basketball Camps For?

    When we hear the word camp, the first thing that comes into mind is assembling a tent and sleeping under the starry skies.

  • The image of the women in advertising - what is it like?

    Nowadays, nobody can imagine life without advertising. Since 18th century advertising has been growing stronger and stronger. AIDA represents the essence of advertising: A stands for Attention, I for Interest, D for Desire, A for Action.