General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Zaimki some-, any-, no-, every-
OSOBY | RZECZY | MIEJSCA |
---|---|---|
someone/somebody | something | somewhere |
anyone/anybody | anything | anywhere |
no one/nobody | nothing | nowhere |
everyone/everybody | everything | everything |
W zdaniach twierdzących używamy: someone/somebody (ktoś), something (coś), somewhere (gdzieś), np.:
I have to do something.
Somebody has knocked at the door.
W zdaniach przeczących i pytaniach używamy: anyone/anybody (ktoś, inny), anything (coś, nic) i anywhere (gdzieś, nigdzie), np.:
I don’t know anyone at this party.
I don’t want anything.
Are you going anywhere?
W zdaniach twierdzących, przeczących i w pytaniach używać możemy: everyone/everybody (wszyscy), everything (wszystko) i everywhere (wszędzie), np.:
Your shoes were everywhere.
I don’t want to talk with everybody.
Po słowach everyone/everybody używamy liczby pojedynczej, np.:
Everybody is tired.
Nie zaprzeczamy czasowników w zdaniu używając: no one/nobody (nikt), nothing (nic) i nowhere (nigdzie), np.:
There is nothing to read.
Where are you going? Nowhere.
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Po zarobek na Cypr
Większość ofert pracy na Cyprze związana jest z sektorem turystycznym.
-
Advertising as a form of manipulating people
With the growing number of mass media we are being dragged in a vague game with sales clerks. Unaware, we sit down by a negotiating table every day watching TV. Allured by vivid pictures that create a perfect world where everyone is happy, we fall for witty manipulative gimmicks. Although advertising does raise consumers’ awareness, its superior aim is still to stupefy consumers and trick them into buying.
-
Responsibilities of Holiday Representative
For becoming a holiday representative you should follow some rules and regulation underwritten by resort or Tourist Company.
