Słownictwo
General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
U dentysty
You`ve lost a filling. - Wypadła Panu/Pani plomba.
You need a crown. - Trzeba wstawić koronkę.
I need to put a filling in your tooth. - Muszę wstawić plombę.
Your tooth must be extracted. - Musimy wyrwać ząb.
I`ll repair your denture. - Naprawię Panu/Pani protezę.
I`m going to give you a local anesthetic. - Znieczulę miejscowo.
Open your mouth, please. - Proszę otworzyć usta.
Just relax. - Proszę się zrelaksować.
Fill in this health insurance form, please. - Proszę wypełnić ten formularz dla kasy.
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Hotel Management Tips For General Managers
Regardless of other responsibilities, and you have plenty, the management of employees in a hotel setting is the most crucial and the most difficult. Knowing how to care for your employee leads to excellent care of customers, and these hotel management tips for general managers will help to steer you...
-
Make Millions Online With Email
You`ve probably heard about online entrepreneurs that make millions online, but most people don`t know the first thing about it.
-
Key of Six - Success Presentation Secret Revealed
In any presentation, there are basic pieces of information that an audience should receive from their presenter. You are the problem solver presenting a solution that will benefit your audience.