General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Dlaczego pracodawca powinien organizować kursy językowe?
W dobie globalizacji i powszechnej komunikacji firma nie może sobie pozwolić na to, że nie będzie umiała porozumieć się z potencjalnym klientem lub partnerem biznesowym. W takiej sytuacji organizacje muszą dbać o to, by jej pracownicy znali języki obce (najczęściej wymaganym językiem na rynku pracy jest w tej chwili język angielski). Jednak nie wszyscy pracownicy mogą znać dany język obcy lub jeśli go znają to w ograniczonym zakresie bez znajomości specjalistycznego słownictwa wymaganego na danym stanowisku. W takim wypadku firma może albo rozstać się z takim potencjalnie bardzo uzdolnionym specjalistą (lub w przypadku kandydata na pracownika - może go nie zatrudnić), albo może zainwestować w jego rozwój.
Jakie są zalety kursów językowych dla pracownika?
Kursy językowe dla firm to sposób na pokazanie pracownikowi, że jest on ważny i ceniony w organizacji. Dzięki temu będzie on bardziej zmotywowany do pracy w takiej firmie. Im lepiej firma będzie traktować swojego pracownika, tym mniej będzie on skłonny do zmiany pracy i pozbawienia firmy wykwalifikowanego specjalisty. Podniesienie kwalifikacji poprzez naukę języka sprawi również, że pracownik będzie bardziej pewny siebie, a dzięki temu będzie bardziej skory do podejmowania się trudniejszych i bardziej odpowiedzialnych zadań. Znajomość języka zwiększy zakres zadań, których taki pracownik będzie mógł się podjąć.
Jakie są zalety kursów językowych dla firm?
Inwestycja w pracownika to inwestycja w rozwój firmy. Organizacja, która ma w swoich szeregach pracowników znających języki obce jest w stanie rozszerzyć swoją działalność i wejść na rynek międzynarodowy. Pracownicy znający język mogą się podejmować swoich obowiązków nawet w środowiskach międzynarodowych. Mogą brać udział w konferencjach i spotkaniach biznesowych odbywających się w języku obcym lub korzystać z materiałów w danym języku. Im lepiej wykwalifikowaną kadrę pracowniczą ma organizacja, tym lepszymi wynikami może się pochwalić. Bez obeznanych w językach obcych pracowników firma ma bardzo ograniczone możliwości współpracy. Nawet na rynku krajowym funkcjonują międzynarodowe firmy, które mają w swoich szeregach osoby nie mówiące po polsku.
Jaki kurs językowy wybrać?
Możemy wyróżnić trzy najbardziej popularne rodzaje kursów językowych: kursy stacjonarne, elearning oraz metoda blended-learning. Kursy stacjonarne to nauka bezpośrednio lub online z lektorem. Elearning, taki jak platfoma do nauki angielskiego ELLA to nowoczesne rozwiązanie do nauki języka. Metoda blended-learning to połączenie tych dwóch metod. Firma sama musi przetestować i sprawdzić, które z tych rozwiązań najbardziej się sprawdza w jej organizacji.
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
- 15 Presentation tips for public speaking
-
Have You Ever Experienced a Panic Attack While Driving?
It`s a beautiful sunny day and all is right with your world when without warning you`re hit with a panic attack while driving to work
-
My Product is Better Than Yours...but Can I Say That?
Comparative advertising continues to be one of the most popular forms of promoting consumer products in the marketplace.