Słownictwo
General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
1. Jeśli nie znasz imienia swojego adresata, w zakończeniu piszemy Yours faithfully:
Dear Sir ...... Yours faithfully
Dear Madam ...... Yours faithfully
Dear Sir or Madam ...... Yours faithfully
2. Kiedy znasz imię adresata, w zakończeniu listu piszemy Yours sincerely:
Dear Mr Smith ...... Yours sincerely
Dear Mrs Smith ...... Yours sincerely
Dear Miss Smith ...... Yours sincerely
Dear Ms Smith ...... Yours sincerely
3. Jeśli naszym adresatem jest dobry kolega, koleżanka, w liście stosujemy formy mniej formalne:
Dear Mark ......
Best regards / Best wishes
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Business trip
You are about to travel. You have a lot to cover. You must pay for a ticket, your housing, food, your travel, being away, the cultural experience, and the list goes on.
-
The image of the women in advertising - what is it like?
Nowadays, nobody can imagine life without advertising. Since 18th century advertising has been growing stronger and stronger. AIDA represents the essence of advertising: A stands for Attention, I for Interest, D for Desire, A for Action.
-
Top 7 Ways to Automate Your Business and Make More Money
If you aren`t automating as much of your business as possible, you`re leaving money on the table. Although you can`t usually automate your email or support desk, you can reduce support desk issues by automating other areas of your business and reducing your support tickets