Oferta reklamy

Szukasz klientów / pracowników? Nasza oferta na pewno Cię zainteresuje. Przeczytaj o naszym portalu i zareklamuj swoją firmę u nas. więcej »

English Tip

Providing a telephonic service obliges you to be fast enough to answer questions. Never let the telephone ring more than two or three times, customers hate waiting.

Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne

Welcome to our hotel.Witamy w naszym hotelu.
How can I help you? W czym mogę pomóc?
How was your trip? Jak minęła podróż?
How long will you be staying? Jak długo chce Pan tutaj zostać?
What date are you looking for? Jaka data Państwa interesuje?
I'm afraid we are booked that weekend. Obawiam się, że na ten weekend nie mamy wolnych pokoi.
We don’t have any vacant rooms. Nie mamy wolnych pokoi.
Have you made a room reservation? Czy dokonał Pan rezerwacji?
What room would you like? Jaki pokój Pan sobie życzy?
There is air-conditioning in the room. W pokoju jest klimatyzacja.
I will take your luggage up to the room? Wniosę Pana bagaż do pokoju.
There is a children discount. Dla dzieci oferujemy zniżkę.
Your passport, please. Poproszę Pański paszport.
Could you fill in that form. Proszę wypełnić ten formularz.
Could you sign here? Proszę się tutaj podpisać.
Do you need anything else? Czy potrzebuje Pan coś jeszcze?
Your room number is … Numer Pana pokoju …
Our hotel has a swimming pool. Nasz hotel posiada basen.
We have a safebox. Posiadamy sejf.
Here is your key. Oto Pana klucze.
The price includes … W cenę wliczone jest …
The breakfast is served between 9am and 11am. Śniadania serwujemy między 9 a 11.
The dining room is open from 3 pm until 9 pm. Jadalnia otwarta jest od 15 do 21.
Our hotel is ready for the disabled. Nasz hotel jest przystosowany dla niepełnosprawnych.
You can’t bring pets. Nie może Pan trzymać zwierząt.
You can use a tennis court. Może Pan skorzystać z kortu tenisowego.
We are terribly sorry. Strasznie nam przykro.
Would you like to change a room? Czy chciałby Pan zmienić pokój?
We will do something about it. Coś z tym zrobimy.
You must check out before 1pm. Musi Pan opuścić pokój przed 13.
How will you pay? Jak Pan płaci?
In cash or by card? Gotówką czy kartą?
Have a nice stay. Życzę miłego pobytu.

Dodano: 2009-03-06
Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób

Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Czytelnia

  • Professional Website Design

    There are many website design companies that guarantees you a professional service in every detail. However, it is not easy to determine which company is the most professional and reliable and which is not.

  • The Rising Importance of Logistics Jobs</title>

    The complexities of the modern economy in the United Kingdom, Europe, and the entire world have meant the increase in logistics needs.

  • How to Manage Salary Negotiations

    Whether you're looking for a new job or trying to make financial gains at the one you're at, you may find that at some point you'll need to make a salary negotiation. But how can you do it if you never have before?