Oferta reklamy

Szukasz klientów / pracowników? Nasza oferta na pewno Cię zainteresuje. Przeczytaj o naszym portalu i zareklamuj swoją firmę u nas. więcej »

English Tip

E-learning is a good option for those who don't have time and classrooms. Check platforms like Moodle or Nicenet for feedback.

Kwestionariusz dla klienta restauracji

Kwestionariusz dla klienta restauracji, który może być wykorzystany przez szefa kuchni i nie tylko dla sprawdzenie preferencji kulinarnych swoich klientów.

Kwestionariusz dla klienta restauracji, który może być wykorzystany przez szefa kuchni i nie tylko dla sprawdzenie preferencji kulinarnych swoich klientów.


Customer Survey

What types of food do you like to eat?
What types of food do you not like to eat?
Do you like going out alone, as a couple, or in groups?
What type of restaurants (expensive/cheap/fast food/pizza/etc.) do you choose?
What are your main criteria in choosing a restaurant?
Which meal (breakfast, lunch, dinner) do you often choose?
How often do you go out for a meal?
On what days of the week do you usually eat out?
How much (money) do you spend on a typical meal?


Dodano: 2008-11-30
Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Nauka angielskiego online
szkola.eprofess.pl

Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny

Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype

Czytelnia

  • Wondering How To Make Your Links Popular

    Link popularity is the ranking given to your website by the search engines. This determines the page ranking that your website would get when a certain keyword is search from them

  • Road Traffic Accident Claims

    Large number of road traffic accident claims being made these days is reflective of growing number of population and road congestion.

  • Top 7 Ways to Automate Your Business and Make More Money

    If you aren`t automating as much of your business as possible, you`re leaving money on the table. Although you can`t usually automate your email or support desk, you can reduce support desk issues by automating other areas of your business and reducing your support tickets