Słownictwo
General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Kwestionariusz dla klienta restauracji
Kwestionariusz dla klienta restauracji, który może być wykorzystany przez szefa kuchni i nie tylko dla sprawdzenie preferencji kulinarnych swoich klientów.
Customer Survey
What types of food do you like to eat?
What types of food do you not like to eat?
Do you like going out alone, as a couple, or in groups?
What type of restaurants (expensive/cheap/fast food/pizza/etc.) do you choose?
What are your main criteria in choosing a restaurant?
Which meal (breakfast, lunch, dinner) do you often choose?
How often do you go out for a meal?
On what days of the week do you usually eat out?
How much (money) do you spend on a typical meal?
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
Wondering How To Make Your Links Popular
Link popularity is the ranking given to your website by the search engines. This determines the page ranking that your website would get when a certain keyword is search from them
-
Road Traffic Accident Claims
Large number of road traffic accident claims being made these days is reflective of growing number of population and road congestion.
-
Top 7 Ways to Automate Your Business and Make More Money
If you aren`t automating as much of your business as possible, you`re leaving money on the table. Although you can`t usually automate your email or support desk, you can reduce support desk issues by automating other areas of your business and reducing your support tickets