General English
Najczęściej oglądane
- Alfabet angielski z wymową
- Kiedy "Yours faithfully" i kiedy "Yours sincerely"?
- Wyrażenia dla kelnerów/kelnerek
- Angielski na recepcji – formuły konwersacyjne
- 6 najlepszych stron, dzięki którym poćwiczysz mówienie po angielsku.
- Jak napisać dobry list motywacyjny w języku angielskim?
- Zaimki wskazujące (this, that, these, those)
- Najczęsciej używane idiomy angielskie
- Klauzula o ochronie danych osobowych po angielsku
- Jak napisać krótki e-mail z zapytaniem o pracę.
Oferta reklamy
English Tip
Kurs 7-dniowy online. Poznaj najważniejsze CZASY W JĘZYKU ANGIELSKIM dla sprawnej komunikacji
Po co uczyć się wszystkich czasów angielskich i dalej ich nie znać? Mamy dla Ciebie lepsze rozwiązanie. Poznaj 5 podstawowych czasów, których będziesz mógł używać dla sprawnej i płynnej komunikacji w języku angielskim.
Ogólnie przyjmuje się, że czasów angielskich jest aż 13. Ale niektórzy uważają, że jest ich ponad 25. Jednak jeśli poznasz maksimum pięć z nich, w zupełności wystar-czy Ci to w komuni¬kacji językowej i śmiało będziesz mógł porozumieć się w języku angielskim.
Nasz system inteligentnej lekcji i interaktywnych powtórek zmotywuje Cię do codziennej kilkuminutowej powtórki materiału.
Chcesz dowiedzieć się więcej. Wejdź na stronę www.eprofess.pl
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski Biznesowy, Konwersacje po angielsku, General English, Immersja językowa
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Ebooki językowe, które pomogły już tysiącom osób
Prawdziwy angielski. Nauka na autentycznych materiałach. Angielski specjalistyczny
Ucz się z lektorem na żywo
Angielski przez skype
Czytelnia
-
The Sophistication of Wine
What makes wine add such a touch of sophistication to just about anybody? Is it the jewel-like color or the fancy glasses we drink it from?
-
Ten Pieces of Advice to Battle Hair Loss Effectively
We all crave for shining curls. Women are ready to spend much money to restore hair.
-
The image of the women in advertising - what is it like?
Nowadays, nobody can imagine life without advertising. Since 18th century advertising has been growing stronger and stronger. AIDA represents the essence of advertising: A stands for Attention, I for Interest, D for Desire, A for Action.